Psychologia marki

Psychologia marki

Według badań pewnej grupy naukowców z szanowanego w całym środowisku instytutu, mózg ludzki reaguje na loga znanych firm podobnie jak mózg osoby gorliwie wierzącej. Wynika z tego, że najgorliwsi wielbiciele firmy adidas, nike czy apple nie różnią się wiele w swoim fanatyzmie od chrześcijan czy konserwatywnych islamistów. Właściwie to nie ma w tym nic odkrywczego, wystarczy spojrzeć na pierwsze lepsze forum na którym spierają się użytkownicy konkurencyjnych produktów takich jak chociażby linux i systemy produkowane przez microsoft, by zobaczyć analogię do Jihadu.

Podobne wpisy

logo wpisu Profesjonalny sklep zoologiczny

Remik

Profesjonalny sklep zoologiczny

Zastanawiałam się, któregoś wieczoru z moimi, czy dobrym pomysłem na własny biznes jest sklep zoologiczny online . Co prawda mieszkam od miesiąca na nowym osiedlu, nawet mogłabym powiedzieć bogatym osiedlu....

Wojny na argumenty często sprowadzają się do wojny na wyzwiska. Zjawisko to wykorzystywane jest przez specjalistów od marketingu, którzy starają się pozyskać jak najwięcej wiernych klientów. Buty puma, nike i adidas podobnie jak inne wielkie marki cieszą się ogromnym zaufaniem klientów.

Według badań ludzie którzy kupili buty puma, nike czy adidasa rzadko zmieniają swoje przyzwyczajenia zazwyczaj kupując obuwie tej samej marki podczas kolejnych zakupów. Tak jak ciężko przekonać chrześcijanina do islamu, tak też ciężko przekonać fana nike aby kupił buty puma. Adidas i nike są w branży obuwniczej niczym największe religie walczące o wiernych.

Reszta marek, pomimo równie wysokiej, o ile nie wyższej, jakości produktów nie jest w stanie zdominować tej branży rynku. Prawdopodobnie długo się jeszcze w tej materii nic nie zmieni.

Pozostałe zdjęcia


Tagi: www.windowssite.pl, ,
Podobał Ci się ten artykuł? Oceń na TAK lub NIE.    Głosuj na tak   31   Głosuj na nie

Statystyki wyświetleń:

Poleć nas na: Dodaj do śledzika wykop twitter Facebook Gadu - Gadu Google