Parasole reklamowe
Parasole reklamowe to całkiem ciekawe zjawisko. Pojawiły się one na początku XX wieku i szturmem zdobyły uznanie producentów i reklamodawców. Za taki pierwszy parasol reklamowy uznaje się parasolkę z logiem producenta angielskiego - pronco.
Pronco był największym producentem parasolek w tamtym okresie. Mimo wszystko ciężko było rozróżnić, która parasolka jest jego produkcji a która produkcji konkurencji. Dlatego też pronco umieścił na parasolce wyszyte logo swojej firmy.
Pomysł okazał się genialny. Potem było już tylko coraz więcej parasoli reklamowych. Parasole reklamowe przestały reklamować tylko ich producentów.
Z czasem parasole reklamowe zostały wykupione przez marki piw, papierosów, czy restauracji. Dziś nie ma restauracji, która nie ma własnych parasoli. Co ciekawe badania dowodzą, że parasole reklamowe mają marginalny wpływ na promocję.
Parasole są jednym z najgorszych sposobów reklamowania się, mimo to jednak cieszą się one wciąż ogromną popularnością w kręgach reklamodawców. To jest niezwykle ciekawe i zastanawiające. Podobne zjawisko mogliśmy obserwować przy pomocy długopisów, które swojego czasu robiły prawdziwą furorę.
Dziś niewiele jest długopisów z przekazem reklamowym. Można więc wyciągnąć wniosek, że parasole reklamowe również znikną z naszych krajobrazów w najbliższej przyszłości. Jednoznacznie nie da się jednak tego przewidzieć.
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że parasole reklamowe wcale nie znikną z tego rynku, a jeszcze umocnią swoją pozycję.
Tagi: www.windowssite.pl, ,
Podobał Ci się ten artykuł? Oceń na TAK lub NIE. 21
Podobne wpisy
Czarny
Nowoczesny biznesmen
Gdy zakładałem pierwszą firmę miałem ogromne problemy w związku z swoimi akcjonariuszami. Musiałem często organizować spotkania z moimi współpracownikami, którzy często prowadzili filie na drugim końcu polski. Z czasem, gdy zorganizowałem ekspansję na Europę sytuacja się...